• Linkedin
  • Home
  • Actueel
    • Nieuws en agenda
    • Nieuwsbrief
  • Projecten
  • Publicaties
  • Duurzame PABO
    • De stichting
    • Missie en visie
    • Organisatie
  • Contact

Nieuws

Recensie Trilogische recensie: duurzame ontwikkeling in primair onderwijs

20 jaar Duurzame PABO volgens Roel van Raaij: ‘’Docenten moeten niet alleen leren over het ‘wat’, maar ook het ‘hoe’!’’

Interview bestuurslid Rinke Dellebeke – van Hell: ‘’Maak duurzaamheid toepasbaar voor scholen!’’

Bestuurslid Vincent van der Veen: “Leraren zijn dé sleutel naar een duurzame toekomst!”

De rol van jongeren en onderwijsprofessionals in de school van de toekomst

Recensie Dichter bij de natuur + Handboek Schooltuinen

POdium: Leren voor duurzame ontwikkeling in koersplannen en in onderwijspraktijk

Bijeenkomst: schoolcultuur & Hidden Curriculum als kans voor leren voor duurzame ontwikkeling

Berichten paginering

1 2 3 … 21

Agenda

5 juni 2025

Online bijeenkomst: Schoolcultuur & Hidden Curriculum als kans voor leren voor duurzame ontwikkeling

Duurzame PABO

Postbus 86
4500 AB Oostburg
RSIN 819808234

Meer contactgegevens en -formulier

Hou mij op de hoogte

Met de nieuwsbrief van Duurzame PABO blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen rond Duurzame PABO en duurzame ontwikkeling in het onderwijs.

Meld je aan

Zoeken

Leren voor Morgen

Duurzame PABO is lid van Leren voor Morgen. Doel van deze netwerk-coöperatie is om duurzaamheid in het DNA van het onderwijs te verankeren.

UNESCO

Duurzame PABO vertegenwoordigt de Nederlandse lerarenopleiders op het gebied van Leren voor Duurzame Ontwikkeling in het UNESCO International Network of Teacher Education Institutions.
Duurzame PABO 2004-2025
  • Officieel
  • Nieuwsarchief
  • Disclaimer
  • Contact